Hallgatói segédlet

Alább olvashatjátok a Neptun PTE-re szabott használati útmutatóját. A tartalomjegyzékben a keresett információra kattintva azonnal a témára ugrik az oldal. Amennyiben van olyan Neptun funkció, amelyet nem találsz, vagy részletesebb leírását olvasnád, kérjük, írd meg nekünk a neptun@pte.hu címre.

Tisztelt Hallgatók!

Intézményi jelzések alapján a napokban megjelent egy új támadási forma, illetéktelen felhasználók, valószínűsíthetően kiszivárgott felhasználónév és jelszó párosok felhasználásával hallgatói bankszámlaszámot rögzítenek a tanulmányi rendszerben. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a hallgatói weben a bankszámlaszám módosítása nem elérhető, új bankszámlaszám nem rögzíthető. Ilyen kérés esetén a kari tanulmányi osztállyal vegye fel a kapcsolatot!





Abban az esetben, ha korábbi könyv- vagy pénztartozásod van, előfordulhat, hogy blokkolja tevékenységedet a Neptun rendszer a vizsgafelvételben.

Mit lehet tenni?

Segítünk, hogy zavartalanul vizsgázhass!

Honlap: 

https://www.lib.pte.hu/hu/segitunk__hogy_zavartalanul_vizsgazhass-337

Blog: https://my.lib.pte.hu/segitunk-hogy-zavartalanul-vizsgazhass/





A Neptun tanulmányi rendszer 2023. november 17-én 16:00 órától leállításra kerül, karbantartás miatt. A várható indulás: 2023. november 20. (hétfő) reggel. 





A beiratkozás szükséges a képzés alatt egyszer az egyetemi felvételt követően, a képzés megkezdéséhez. Ilyenkor a felvettek beiratkozási kérelmet töltenek ki a tanulmányi rendszeren keresztül, amelyben ellenőrzik, módosítják és kiegészítik adataikat, valamint a tanulmányok megkezdéséhez szükséges nyilatkozatokat teszik meg. A hallgatói jogviszony ezen kérelem elfogadásával jön létre. A bejelentkezés az a folyamat, amelyet félévről félévre meg kell tenni, nyilatkozni a következő félév aktív vagy passzív státuszáról.





Tájékoztató a tanulmányi rendszer általános használatáról: Neptun web elérhetősége - Személyes adatok kezelése, nyilván tartása - Elérhetőségek szerkesztése - További tartalmi kezelési útmutatók.

 





A Neptun 2023.2 verziójával elérhető a kétfaktoros azonosítás, amelynek használata 2023. augusztus 31-tól valamennyi oktatói munkakörben dolgozó felhasználó számára, 2023. október 2-tól valamennyi hallgató számára kötelező lesz a Neptun bejelentkezéshez. A kétfaktoros azonosítás annyit jelent, hogy az eddig használt login név és jelszó páros mellett egy külön hitelesítő alkalmazás által generált egyedi kód megadása is szükséges lesz a Neptun webes felületére történő belépéshez.





Az új, kötelező felhasználói jelszó kezelési házirend értelmében a PTE informatikai szolgáltatásaihoz való hozzáférés csak az új házirendnek megfelelő jelszóval engedélyezett, mely a PTE felhasználói fiókokon megköveteli a minimum 12 karakter hosszú jelszavak (kötelező elemek: nagybetű, kisbetű, szám, speciális karakter) használatát (az utolsó 10 jelszó ismétlésének tiltása mellett).





Tájékoztató a személyes adatok nyilvántartásáról: A felhasználó személyes adatainak naprakész nyilvántartásáért maga felel. A személyes adatokban történő változásról az Egyetemet tájékoztatni kell.





Tájékoztatás a hallgatói jogviszony-igazolás igénylésének módjáról. 

 





Oldalak

Levél Csapda