Oktatói segédlet
A Neptun tanulmányi rendszer 2022. november 11-én 16:00 órától leállításra kerül, karbantartás miatt. A várható indulás: 2022. november 14. (hétfő) reggel.
Az Informatikai és Innovációs Igazgatóság fejlesztése eredményeképpen bevezetésre került a központi felhasználóazonosítási rendszer jelszókezelését támogató önkiszolgáló rendszer.
Tájékoztató a tanulmányi rendszer általános használatáról: Neptun web elérhetősége - Személyes adatok kezelése, nyilván tartása - Elérhetőségek szerkesztése - További tartalmi kezelési útmutatók.
Tájékoztató a személyes adatok nyilvántartásáról: A felhasználó személyes adatainak naprakész nyilvántartásáért maga felel. A személyes adatokban történő változásról az Egyetemet tájékoztatni kell.
Tisztelt Oktató! A Pécsi Tudományegyetem Oktatási Igazgatósága a Tanulmányi Rendszer használatát segítő oktatási alkalmat szervez a felhasználók számára. Az alkalmakra jelentkezni a feliratkozási listákon keresztül lehet.
Útmutató az értékelő pedagógusok számára - 2017.11.19 Az értékelés a PTE Neptun tanulmányi rendszerében valósul meg. A tanulmányi rendszer elérhető a neptun.pte.hu oldalon keresztül a bal felső sarokban található Neptun oktató menüpontra kattintva.
A Neptun üzenetküldési funkciói megegyeznek a legtöbb elektronikus levelezőrendszer funkcióival. A tanulmányi rendszeren belül a felhasználók kommunikálhatnak egymással és a rendszer maga is küld tájékoztató üzenetet a felhasználónak, amely esetében beállítható, hogy az érkezzen meg az üzenet e-mailben is.