Vancsik Péter

szakmai szolgáltató
72/501-500/61684
vancsik.peter@pte.hu
Feladatai

Figyelemmel kíséri a karokon a tanulmányi rendszer használatát. Tanácsokat nyújt a rendszer optimális használatához.
Tanácsadást nyújt a karoknak az oktatásszervezést érintő kérdésekben.
Előkészíti, szervezi és irányítja az oktatásszervezést érintő rendszeres tevékenységeket (pl. vizsgajelentkezés, kurzusfelvétel, gólya beemelés, ösztöndíj, stb.).
Ellenőrzi a rendszerben az adatösszefüggéseket. Felhívja a figyelmet az esetleges helytelen alkalmazásra.
Tanácsadást nyújt a rendszer törvényeknek, szabályzatoknak megfelelő használatához.
Szabályzatok leképezéséhez módosításokat készít elő, specifikál, esetleg végrehajtja azokat.
A jogszabályváltozásból eredő TR verzió frissítésen túlmutató- eljárások definiálása.
Telefonos támogatást nyújt, a felhasználok számára kezelési problémák megoldásában.
Elektronikus levélben nyújt segítséget egyszerűbb feladatok megoldásában a karok részére.
Kezeli a hibabejelentő rendszert, adminisztrálja a hibák elhárítását.
Elvégzi az egyszerűbb hibák elhárítását.
Differenciálja a bejelentett hibákat.
Ellenőrzi a továbbított feladatok végrehajtását.
Felhasználói segédletek készítése, publikálása, frissítése.
Éles üzem előtt teszteli a kapott frissítéseket.
Az érvvényes szabályzatoknak megfelelően dokumentálja a rendszerben történő változásokat.
Fejleszti és karbantartja az iroda honlapját.
Végrehajtja a vezetője által meghatározott egyéb fejlesztési feladatokat.
A TR-hez kapcsolódó WEB alapú űrlapok és azok tanügyi folyamatainak leképezése, fejlesztése.
A Tanulmányi Rendszerrel kapcsolatos fejlesztéseket specifikál azok implementálásban közreműködik.
A Felsőoktatási Információs rendszerhez köthető feladatokat (listakészítés, adatkapcsolatok létrehozása, ellenőrzés, adatrögzítés, stb.) ellátja.