Pécsi Tudományegyetem

Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer

 

A NEPTUNról hallgatóinknak

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Kedves Hallgatók!

Az ETR lecserélésre kerül. Az új rendszer a Neptun névre hallgat. Az átállás során a projektben részt vevők feladata, hogy minden az ETR-ben meglévő, feltöltött információt átemeljenek a Neptunba, hogy tanulmányaitokat úgy folytassátok, mintha mi sem történt volna.

A Neptun éles indulásának időpontja 2015. november 17. Az ETR lekapcsolásának időpontja 2015. október 30. A két időpont között a PTE elektronikus tanulmányi nyilvántartó rendszerébe sem a hallgatóknak, sem az oktatóknak, sem az ügyintézőknek nem lesz lehetőség adatot rögzíteni.

Az átállás során feladatunk, hogy ellássunk Titeket minden szükséges felhasználói információval és oktatási segédlettel. Így kérünk Titeket, kövessétek nyomon az oldal híreit és használjátok a tájékoztatókat, figyeljétek a Hallgatói Önkormányzat Neptunnal kapcsolatos híreit.

Az új tanulmányi rendszerrel lehetőségünk lesz arra is, hogy az elektronikus rendszert saját működésünkre és elvárásainkra szabjuk, fejlesszük, ezért e honlapon nyílik lehetőségetek kérdezni és véleményt nyilvánítani.

A Felhasználói segédletben általános leírást találtok a rendszerről, illetve annak használati útmutatóját, mint például a kérvények kezelése, vagy a kollégiumi jelentkezés, kurzusfelvétel, stb. – bár ez sem bonyolultabb, mint bármelyik közösségi portál -, kéréseiteknek megfelelően bővítjük majd a leírásokat.

Noha az új tanulmányi rendszerünk kifejezetten felhasználóbarát, ha mégis elakadnátok két kattintás között, a hallgatói HelpDesk személyesen (egyeztetett időpontban) és online segítségét (válasz e-mail 48 órán belül) is igénybe vehetitek. A kari hallgatói önkormányzatok tanulmányi referenseit keressétek bizalommal, elérhetőségeiket és fogadóidejüket megtaláljátok a HELPDESK menüpont alatt.

Levél Csapda